poniedziałek, 16 grudnia 2013

Takieee tam.

Siemanko <3
Piszę tego posta mam nadzieje że wam sie spodoba ! :) 
(napiszcie czy wam sie spodobało :D )

Ja oczywiście chora znów ! :'C

Wszystko mnie boli, ledwo chodzę :c
I mam temperaturę 37 i coś.. 


A tak to dobrze. Na mikołajki dostałam aż trzy prezenty: od mamy, koleżanki i orange XD


<- to akurat od orange












                        a to od koleżanki ->











Tak, dzisiaj nie byłam w szkole, ale to nic .
Jutro jadę już do internatu i niestety, ale jutro też wracam *chyba, a w ogóle przez cały ty mi sie nudziło*

 



A i zastanawiam sie czy nie ściąć grzywkę na prostą XD







Ja lece pa pa xd

2 komentarze:

  1. Podoba mi się post :P Nie ścinaj! :c Ślicznie ci tak *.* Ładne prezenciki :D Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ścinaj ;__; <3
    Jeju, ja też chcę od orange prezenty *-*

    OdpowiedzUsuń